Beverly Hills 90210

I morse gick jag ner till förrådet för att söka lite sytråd. Istället hittade jag mitt gamla smyckeskrin, ett sånt där man öppnar och så snurrar en liten ballerina runt till en pling-plong-melodi. Inuti hittade jag en massa gamla broscher, örhängen i form av nappar, armband, hårspännen och en liten berlock som man kan öppna och fästa ett fotografi på någon kär person. Jag hade inte satt dit någon bild på mamma, pappa, bästa vännen eller en pojkvän. Nä, i berlocken fanns en bild på Ian Ziering från Beverly Hills 90210! Förmodligen urklippt ur någon Okeytidning. 
Ni andra, ni kanske var kära i den ödmjuke och vänlige "Jason" eller "Luke", mystisk och het. Men jag, jag föll för den självgode stekaren "Steve". Beverly Hills var mitt abosluta favoritprogram på 90-talet. Jag hade VHS kassetter där jag bandat in avsnitt och skrivit på etiketten FÅR ABSOLUT INTE ÖVERSPELAS! När jag sen laddade videon, mös ner i soffan och rös av välbehag då den käcka thememelodin satte igång fick jag en obehaglig överraskning. Mitt i allt blev bilden först svart och där sprang sen mitt i allt Indiana Jones undan rullande stenar stora som hus och letade efter någon fördömd skatt. De började pysa ur mina öron av ilska och jag vet inte, men kanske det sveket som fick mig att hälla peppar i ögonen på Jonas ett par dagar senare.
 
 
 
Den lilla ballerinan finns inte kvar och pling-plong-melodin var bara några random pling och plong.
 
 
Där är han, "Steve", i spräcklig skjorta och krusigt hår. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Linda:

Luke 😍

Svar: Luke ja. Fast han såg ju gammal ut.
Jenny

Upp