"Kontoret"

Det var inte lätt att göra mig av med mitt fina, röda vitrinskåp. Men det passade inte in någonstans i min trånga, lilla lya. Så en trevlig kille kom och hämtade det och jag drog med Sofie till IKEA för att hämta hem Billy istället. Han tar inte lika mycket plats, så jag hade rum för tre av honom. Det öppnade upp mycket till köksdelen av lägenheten, allt blev liksom ljusare. Dessutom fick jag mig en skrivbordsskiva tillsågad av favoritsnickaren och vips har jag nu ett eget litet kontor. 
 
 
Det är viktigt att ha sin arbetsplats. Här ska jag sitta och göra mina kvällsysslor, slippa dator och pappershögar på köksbordet. Kanske författandet får sig en uppsving här i min nya skrivarhörna?
 
 
Vink, vink, Sofie och tack för att du ville ha mig med på din husmorssemester!
 
 
Allmänt | |
Upp