Vad hände egentligen?

Första maj. Jag tycker våren springer iväg allt för snabbt och det är lätt att ställa sig frågan vart tiden tar vägen och vad man har gjort av den. Just därför är det fint att ha en dagbok att bläddra tillbaka i. Efter en snabb koll i min kan jag konstatera att jag, utöver det dagliga förvärvsarbetet, lagt min tid på följande saker:
 
Rekreation och intressen
- Läst tre böcker. Jag kan rekommendera Lotus Blues av Kristina Ohlson!
- Spenderat helgförmiddagarna i snickeriet med brännpennan, kommit på några nya idéer, fått en förfrågan och gjort en leverans. 
- Pluggat lite spanska. Målet var att öva tio minuter om dagen, men där har jag slarvat. 
- Bokat en surfresa till Fuerteventura!
 
 
Socialt
- Fikat med vänner
- After workat med jobbet
- Haft påskmiddag med familjen
- Varit på 50-årsfest för fina Maud
- Firat Valborg med bästa Party Crewet!
 
Träning och motion
- Cyklat, simmat och sprungit enligt träningsschemat. Promenerat och sprungit med hundarna.
 
 
Ut och in
- Renast ut totalt 20 prylar
- Investerat i ett par nya löparskor
 
Övrigt
Ett "anonymt" tips till vår lokala tidning ledde till att jag blev kallad till intervju för lördagsporträttet. Efter publicering kan jag konstatera att jag gör mig bäst på bild från långt håll med aniktet bortvänt från kameran.
 
 
Allmänt, Rensa, tid, träning och hälsa | |
Upp